Åh jag lättar, jag flyger, jag svävar fram...


Vilken helg! Så underbart har det varit!
Som ni har märkt så finns det ju en ny kille i mitt liv, och honom har jag spenderat helgen med! Jag vill berätta lite om hur allt detta har hänt, men ska jag verkligen? Det räcker väl med att konstatera att jag har en ny kille, vi har träffats i ca 2 månader, och det har varit lite upp och ner, speciellt i början. Jag var rädd att han bara skulle vara en "rebound", och för att vara ärlig så var det nog lite så i början, men ju mer vi har träffats desto mer känslor har kommit fram, och nu känns allt superbra! Vi har kommit fram till att vi vill satsa på detta, att vi är tillsammans nu, och där sätter jag punkt. Inga fler detaljer behövs! :-) Love is in the air!

Idag har jag som sagt varit med Kärleken, och vi har gjort det där som verkligen bevisar att man är ett par, hahaha, vi har gått på stan och hållt handen! Och nu ikväll har vi delat på oss, han har tränat och jag har varit uppe hos mamma på påskmiddag, och nu sitter jag i soffan men uppknäppta byxor och jäser!

Nu ska jag lägga mig ner och njuta av ensamheten. Det är skönt att vara ensam ibland, när man väljer det själv.


Kommentarer
Postat av: sofia

Wie, happy for you! Back on track :)

2009-04-12 @ 21:02:07
URL: http://sofialennerth.wordpress.com
Postat av: Knuuuti

Wihooooooooo

Jessan and A sitting in the tree

K-I-S-S-I-N-G.. lalala ;-) haha, tönt-Knuti!

2009-04-12 @ 23:00:29
Postat av: Anonym

Jag är glad för din skull:)

2009-04-13 @ 23:05:28
URL: http://wellingtoncalling.osterhult.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0