Att ha barn..

..är inget jag är bekant med. Men min hund är som mitt barn. Därför värker det i mamma-hjärtat när hon inte mår bra. Jag märkte det på en gång när jag kom hem, inte alls lika glad som vanligt, och när vi kom till min mammas jobb så ville hon inte ens ha godis, och DÅ är det verkligen något fel.
Vi gick en sväng på stan, och jag la märke till att hon väldigt gärna ville äta/slicka gräs, och det är ett tecken på att det är något med magen, och så vips så ställer hon sig och kräks (mitt på Storgatan, vilket hade varit 1000 gånger pinsammare om det hade varit jag), och när vi kom hem så hittade jag små kräk-högar lite här och där.
Så fort vi kom hem så gick hon och la sig under sängen, och jag känner mig sååå hjälplös och otillräcklig!

Mitt lilla underbara lurv-hjärta....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0