Att jobba på den första riktigt fina helgen borde vara förbjudet!

Snacka om att det tog emot att gå till jobbet idag! ÄNTLIGEN vaknar jag upp till en klarblå himmel utan moln, solen skiner och fåglarna kvittrar, och så måste jag gå till jobbet. Hela långa dagen idag - OCH imorgon.
A köpte nya utemöbler till sin lilla uteplats igår, och jag kan ju lugnt säga att jag mycket hellre hade suttit där och solat idag.. Men men, det är bara att bita ihop och se fram emot nästa helg och hopppas på att det är fint då också! :-)

Vilken match det var igår, ojoj! Sundsvall spelade riktigt bra, speciellt på slutet och vann till slut med 74-64! Så jäkla skönt!! Detta innebär alltså en sjätte (och förhoppningvis avgörande) match på torsdag den sista april!

Nu ska jag hämta in tidningarna och läsa dom en stund och inte alls längta ut i solen!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0