Back to normal!


Tindra mår bra = jag mår bra!
Skönt!

Idag känns stressig, även fast jag fick ledigt från jobbet. Daniel frågade igår om jag ville vara ledig, och det tackade jag INTE nej till. Jag får jobba igen det åt honom vid tillfälle, och det var verkligen supersnällt att han frågade!!
Jag måste rusa in till stan nu, ska fixa lite grejer (läs: köpa aceton, nytt nagellack och nya örhängen), och sen kommer pappa och hämtar mig kvart i två och då ska vi åka upp till hans nya lägenhet och ta mått och sånt. Det känns inte som något jag ser fram emot, men jag gör det ändå. Jag tror att han har glömt bort att jag fyller år i morgon dessutom... Men men.
31, vad är det att fira liksom? Mamma och Uffe kommer i alla fall, och på kvällen ska jag gå ut och äta med A, så det blir en bra dag oavsett. Men jag fattar inte vad jag stressar i, jag ska baka och greja, men för vad? Det blir ju inget kalas liksom! Haha!

Oh well, nu shopping, sen pappa-fix, sen bakning, sen SM-final nr 2 i Sporthallen! :-)

Kommentarer
Postat av: Knuti

Jooo Jessan, ha kalas :D

2009-04-17 @ 17:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0