Ballongvarning!


Visst är det roligt när man hittar saker (läs kläder) som man hade glömt bort att man hade? Jag hittade ett par jeans igår som jag sist hade på mig i september när jag och exet var i Stockholm. Mer obekväma jeans får man leta efter. Kanske därför jag hade gömt dom längst in i garderoben. När jag provade dom igår satt dom skitbra! Det är väl träningen (i kombination med vinterns depp) som visar resultat!
Dock så har jag tryckt i mig en massa godis idag på min rast, så nu känns magen som en ballong som kommer att spricka när som helst. Det är inte så nice, oavsett vilka byxor man har på sig.
Fy vad jag har ätit dåligt idag nu när jag tänker efter... Jaja.

Hörrni, längtar inte ni sjuuukt mycket efter solen nu??? Detta jäkla aprilväder suger ju! Jag köpte en ny jacka igår (som spräckte hela min budget för resten av månaden), och jag vill använda den utan att frysa om rumpan, det är nämligen en svart, midjekort skinnjacka som inte ger så mycket värme alls, den är mest bara snygg liksom. Fatta att gå på en promenad i solen med en glass i ena handen och en annan hand i den andra.... :-) Mysigt!!

Nu vill jag gå hem, det är sååå himla lugnt här, och jag är sååå himla trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0