En lååång lista!

Du heter: Jessica Jonsson
Smeknamn: Jessan och Lill-Jonsson. 
Låt som när du är ledsen sörjer till? Oj, så många, men många tårar har fallit till 747 med Kent.
Beroende av: hmm....chips?
Vad tror folk om dig? Jag vet inte, mest att jag är glad och rolig, men det finns nog en del som har betydligt andra åsikter också.
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår, det är väldigt blankt och mjukt.
Vad säger du för att imponera på någon? Det beror på situationen ju!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Härligt gumman, ha en bra kortis så ses vi sen, pusspuss".
Var bor du? I Sundsvall.
Trivs du där? Jo vars...

Äger du några Converse? Nej.
Sprit, cider, vin eller öl? Allt utom öl.
Brukar du bli för full? Ibland har jag undrat hur jag ens har kommit in på krogen, så ja. Dock inte lately.
Vad har du för mobiloperatör? Tre.
Är du allergisk mot något? Nej.
Hur svarar du i mobilen? Det beror på vem det är, oftast "Helloooo" eller "Jessica".
Vem ringde du senast? Pappa.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Att han hade skrivit på kontrakt på en lägenhet nu.
Antal timmar sömn i natt: 7-8 typ.
Sov du ensam? Nej, Tindra låg på kudden brevid.
Brukar du komma i tid? Ja, jag är alltid minst 5 minuter tidig.

När mår du bra? När jag har sovit bra och när jag har trevligt och roligt sällskap.
När blev du fotad senast? Av någon annan än mig själv kommer jag inte ihåg... annars häromdagen.
Hur känner du dig nu? Mätt och lite kissis.
Vanligaste färg på dina kläder? Det är så olika, men jag har många svarta plagg, men även vitt och rosa.
Vad tycker du om fötter? Fötter är fötter (?).
Vad saknar du? Solen.
Hade du en bra kväll igår? Nja, jag jobbade till 22, och sen hände det inte så mkt mer, men det var helt ok.
Favoritdryck på morgonen? Kaffe.
Rakar du benen? Japp!
När brukar du oftast gå och lägga dig? Väldigt olika. Mellan 23-01.
Är du blyg? Ibland.
Sysslar du med någon idrott? Inte aktivt, men jag spelade basket i många år när jag var yngre.

Vill du hellre ha mail än brev? Det har ingen betydelse, brev är ju trevligare i och för sig.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Yes!
Har du spytt offentligt? Hmm....nej faktiskt inte. *klapp på axeln*
Är du nöjd med ditt liv? Jag är nöjd, men det finns ju alltid rum för förbättring.
Är du bortskämd? Nej, det tycker jag inte.
Vad gör du i morgon? Så lite som möjligt. Bakar kanske.
Vad är det värsta du vet? Hjärtesorg.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Oj, jag vet inte, och orkar inte räkna ut det heller.
Vad längtar du till? Sommaren!!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, jag har ganska få riktigta vänner, men dom jag har är dom bästa!

Vad är det finaste du fått? Tindra, men henne köpte jag själv.
En speciell dag du minns? Oj, hmm....11:e september kommer jag alltid att minnas, eftersom jag var i New York då.
Hur gammal är du? 30 i ca en vecka till.
Du samlar på? Läppglans och Hello Kitty-prylar.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma eller syster.
Gillar du golf? Nej.
Vilken tid gick du upp idag? Vid 10.
Har du sovit i din egen säng inatt? Japp.
Har du strumpor på dig nu? Ja, ett par rosa Hello Kitty-strumpor.
Är det okej att gråta? Självklart!!!!!
När grät du senast? Igår.

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betalat av mitt lån på lägenheten, köpt en ny bil och rest lite.
Bär du glasögon eller linser? Nej, nej.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Verkligen inte.
När går du upp ur sängen en helgmorgon? 10 kanske.
Har du piercing? I öronen ja.
Vill du gifta dig? Ja gärna.
Vill du ha barn? Ja, men inte mer än 2 st.

Solar du ofta? Nej.
Är du bra på att laga mat? Ja.
Är du flygrädd? Ja.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten.
Vilken är din favoritglass? Dajmstrut.
Tror du på ett liv efter döden? Nja....
Tycker du om sushi? Vet inte, har aldrig ätit sushi.
Vad äter du helst när du ser på film? Chips.
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej.

Har du tandläkarskräck? Har haft, men nu har jag inte haft några hål på kanske 10 år, så jag har kommit över den värsta skräcken.
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kväll.
Vilken ögonfärg har du? Grön/bruna.
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Någon gång? Ehh...ja.
Biter du på naglarna? Nej.
Hur ofta tränar/motionerar du? Målet är 3-4 ggr per vecka, men det är lite si så där med det...
Senaste låt du hörde? Halo med Beyonce.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0