Färdig!


Dagen gick ganska snabbt, men den är inte över ännu! Nu ska jag vila en  och stund och sedan åka ut till Birsta och frisera Tindra samt kolla läget på HM! Frågan är om jag ska köpa många "små" saker, eller en lite dyrare? Hmm...det skulle ju vara nice med en fin klänning att visa A och säga "den här har jag fått av dig", men jag behöver verkligen lite mer vardagskläder i form av bas-tröjor, jeans och även lite nya bh-ar. Men jag kanske ska köra på det första, att köpa något extra fint, och tänka att det är en present från honom! :-)

Tindra kommer att bli sååå fin och fräsh, just nu är hon mer grå än vit, och hon luktar "hund". Men jag tycker att hon luktar mysigt, det är ju hennes speciella Tindra-doft trots allt! :-)

NU - vila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0