Fet frulle!

Sitter med en kaffe med grädde och en tallrik med ägg och bacon. I love it!
Om ca 50 min ska jag gå ner till jobbet och stänga in mig där hela dagen - kul va?

Kvällen igår var nice, jag och A beställde hem mat och kollade på The Wrestler, en helt ok film, och så somnade vi vid 01 typ. Nu har jag kommit hem, vi tog en promenad tillsammans för han skulle på träning kl 11, och sedan i eftermiddag åker han till Stockholm igen...

Åh Gud, jag vill verkligen inte jobba idag, jag vill bara hämta hem Tindra och vara ute med henne hela dagen!! Jag hoppas verkligen att nästa helg blir lika fin, för då är jag ledig fre-sön!!

Nu måste jag piffa lite här, hoppas alla får en fin dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0