God morgon sol!


Vilken härlig dag att vakna upp till!
Solen skiner och Tindra låg som en liten kanelbulle på kudden brevid mig! Så snart jag har druckit upp mitt kaffe ska vi gå ut på en promis (solglasögon-premiär) och sedan ska jag börja förbereda för mitt erorma kalas - hela tre personer , kommer, haha! Mamma, Uffe och så kanske pappa då om han kommer ihåg. Brorsan och hans lilla familj är bortresta och syster bor ju inte "nästgårds" direkt, och A ska jag träffa ikväll, jag känner inte för att presentera honom för "alla" än, saker och ting får lägga sig med pappa först, och det är ju ingen stress än faktiskt. Var sak har sin tid, eller hur?

Jag har kollat tillbaka på samma period förra året i min
gamla blogg, och det känns som att det är en annan människa som har skrivit alla ord, alla rader där. Inte jag. Kanske för att jag var tillsammans med en människa som jag inte längre känner? Jag ser bilder på oss två tillsammans, och jag undrar "vem är han, och varför ser jag så glad ut?". Visst är det konstigt hur det kan bli?
Men jag tror att det är ett stort tecken på att jag verkligen har gått vidare nu, och det var verkligen en enormt skön känsla igår, när jag inte ville falla ner och dö bara för att jag såg hans bil (och veta att han alltså är så nära som i huset brevid mitt). 
Min tid är NU, och just nu känns allt jättebra med A, och jag ser sååå mycket fram emot våren och sommaren (och hösten och vintern) med honom... Jag har en bra känsla om det här, detta kan bli något stort! :-)

NU ska jag gå ut, och innan jag går ut så lyssnar jag på den här klassikern!

Grattis till mig idag! :-)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis igen på dig! Skönt att Tindra mår bättre! Mys ordentligt ikväll ;-)

2009-04-18 @ 10:25:20
URL: http://hannasundberg.blogg,se
Postat av: Nico

Glad för din skull Jessica.....Ha den bästa dagen!!!

2009-04-18 @ 11:53:53
Postat av: Daniela

Grattis, grattis :) Hoppas att du får en jättebra dag!

2009-04-18 @ 16:43:46
URL: http://vivaladaniela.blogg.se/
Postat av: Elin

Grattis!! Hoopas du har en bra dag :-)

2009-04-18 @ 17:12:37
Postat av: Linda

Grattis Jessan!!!

2009-04-18 @ 22:51:38
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0