In it to win it!

Ikväll gäller det! Ikväll kan Sundsvall Dragons ta SM-guld! Hur underbart skulle inte det vara? NÄR tog något lag från Sundsvall SM-guld sist??
Jag har köpt en liten present till Hjärtat om dom vinner, det får blir en liten sergerpresent, och skulle dom inte vinna idag så har dom ju en till - och sista- chans på tisdag i Solna. Skulle dom inte vinna så blir det "bara" en present. Eller en "silverpresent". Jaja.

Nu har jag lockat håret, riktigt snyggt blev det, frågan är hur länge det håller sig...lockar i mitt hår har en förmåga att falla ut så fort dom kommer i kontakt med frisk luft typ, så nu har jag dränkt dom i hårspray och Dust it, det ser bra ut, men det känns inte så jäkla skönt....

Jobba ska jag göra idag, endast 3 timmar, så nu ska jag ut med lilla Tindra i solen!

VÅGAD bild, endast bh och vågor i håret, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0