Inget rosa fluff.

Idag orkar jag inte vara positiv. Allt känns tungt, men det beror först och främst på den extremt lilla stunden sömn jag fick inatt, och så lilla Tindris så klart. Jag sitter på jobbet, helt maktlös, och hon är ensam hemma och är sjukis...
Jag har i alla fall googlat hennes besvär, det verkar inte vara så allvarligt, hundar äter tydligen gräs när dom behöver rensa tarmarna, och anledningen till att hennes spya är "gult gegg" är för att det är galla hon kräks. Hon är helt tom i magen.
Det som oroar mig är att hon inte vill äta och dricka nåt, i alla fall inte när jag försöker lirka i henne nåt, men jag hörde henne sörpla i sig lite vatten tidigt i morse i alla fall. Har hon inte ätit något ur skålen idag när jag kommer hem på lunchen om ca 1 1/2 timme så ska jag nog åka till Djurkliniken med henne.

Ge mig (och Tindra) lite styrka idag!!!

Kommentarer
Postat av: a-m

Har du testat försöka få i henne lite fil? Det brukar fungera för mig när min Uffe kräks och inte har något i magen...

2009-04-16 @ 13:33:50
Postat av: N.M

Hundar är starkar än vi tror....mina hundar fick dessa problem titt som tätt...Ge henne tid bara så kommer det bli bra!!!!

Men jag förstår att du är orolig, hundar är ju våra bästa vänner!!!

Kram på dig lill Jonsson....

2009-04-16 @ 15:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0