Inte lika kul...


...är det att jobba med världens mensvärk. Jag är hemma på lunch nu och det tar emot som fan att gå tillbaka till jobbet. Fast jag ska faktiskt ta ut mina 2 timmar som jag jobbade ihop i lördags, så jag har typ bara 45 minuter kvar av dagen.
Min kropp är verkligen som en klocka. Samma sak, varje månad, samma tid och samma dag. Kul info va? Haha!

Efter jobbet, om en timme ungefär alltså, så ska jag ta en lång promenad med Tindra, följt av en lång dusch, lite piffning och kanske en tripp till Birsta. Varning nu, men tydligen så är det billigt lösviktsgodis på Coop, normalt så brukar jag inte kolla efter extrapriser, men billigt godis är ju alltid bra. Jag ska köpa till mig själv och ett påskägg till A och till Elina (min brorsdotter). Jag känner mig så givmild och glad idag, så det gäller att passa på! :-)

Hoppas ni njuter av dagen, utan mensvärk och allt vad det innebär....



Solig bild från förra året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0