Jag är starkare än vad jag tror!

Jag och A gjorde vårat första träningspass tillsammans i gymmet igår. Han pushade mig att ta lite extra än vad jag brukar, och jag fasade inför dagens eventuella träningsvärk.
Men - jag har ingen träningsvärk! Kul som fan! :-)

Hörrni, jag är fan galet kär just nu! Hur underbart är inte det??? Vem hade kunnat tro det för 2-3 månader sedan? Det är ju verkligen så att om man inte letar efter kärleken så kommer den..
Och på grund av att jag är galet kär så bloggar jag heller inte lika mycket, men det gör inget, för jag vet att mina trogna läsare är glada för min skull, eller hur? :-)

NU ska jag hoppa in i duschen och sedan softa lite innan jobbet!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh det låter helt underbart att du är kär! Så glad för din skull gumman!

2009-04-23 @ 14:17:49
URL: http://hannasundberg.blogg,se
Postat av: Anna

Härligt Härligt - Killen har gjort ett kanonklipp ;-) Så roligt att läsa!

Kram!

2009-04-23 @ 21:10:48
URL: http://pannisen.blogg.se/
Postat av: vickan

Låter sååå härligt =) O så våren. Förstår att du mår bra nu =)

2009-04-24 @ 07:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0