Jag har en plan!

God morgon!
Nu ska jag strax bege mig in till stan och gå och klippa mig. Planen är att jag ska bli så snygg som möjligt så att gubben som besiktar min bil inte kan motstå mig och ger min bil godkänt (oavsett hur många fel han än hittar).

Igår pratade jag med en tjejkompis som berättade att hon var med barn. Det var fortfarande väldigt tidigt så jag ska inte skriva så mycket om det, men jag tänker däremot dela med mig av mina tankar kring detta.
Jag börjar känna mig "stressad". Det känns som att jag är sist kvar (vilket jag långt ifrån är). Och nu ska jag till min frisör som också är med barn - hennes andra och hon är typ 5-6 år yngre än mig.
Men jag antar att min reaktion till detta är bra, jag har ju tidigare varit lite osäker på om jag överhuvudtaget vill ha barn, och nu känner jag nästan en "längtan" efter det.

Gaah....

Nu måste jag rusa, det blev lite flummigt det där, men va fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0