Just ja! Klick-klick!

NU är jag hemma, bara för att "stressa" känns det som. Innan kl 06:15 imorgonbitti så ska jag ha duschat, smörjt in mig, blåst håret snyggt, kollat på Greys, gått ut med Tindra, sovit, ätit frukost, klätt på mig sminkat mig, gått ut med Tindra igen och sedan befinna mig på jobbet. Puh! Det är om 9 timmar.

Oh well.

Jag kom nyss på att jag nätshoppade lite i torsdagskväll, två st "mysklänningar" från Nelly! Kolla här!

Rutt Dress SEK 299, Ichi - NELLY.COM Rutt Dress SEK 299, Ichi - NELLY.COM
Som sagt, "mysklänningar", inget jag går ut och svänger mina lurviga i sommar kanske, men dom ser sköna ut, och det blir perfekta vardagsklänningar!
NU ska jag sätta igång med allt jag måste göra innan imorgonbitti kl 06:15.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0