Morgonstress!


Att jag inte har fått magkatarr eller liknande är ett under! Jag stressar ju nästan ihjäl mig när jag äter, oavsett om jag är stressad eller inte!!

Jag har öppning idag igen, men det är jäkligt skönt faktiskt! Jag kommer ju hem så tidigt! :-)
Efter jobbet idag ska jag bara hänga och softa med Tindra, och sen ikväll är det ju en sjukt viktigt match!!!
Dr(a)gons kan ju gå till SM-final idag, och givetvis ska jag dit och hejja!!!

Kvällen igår var mysig, det känns verkligen som att allt vänder nu, och det är ju inte en dag för tidigt. Visst kanske man kan tycka att jag "borde" vara singel och "leka" lite, men what the fuck säger jag bara. Alla dessa "borden" kan hoppa upp och ta sig nånstans. Man ska göra det man vill och det man mår bra av, eller hur? Detta är nytt och mysigt, and I like it!

Hej och hå! Nu måste jag lägga på ett kol!!!
Tjing!
 

Kommentarer
Postat av: "Laila"

Jag säger bara: KÖR! :-) Härligt att läsa att du är glad!

2009-04-13 @ 20:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0