Ny vecka!

Visst är det skönt att det är tisdag och inte måndag idag? Jag känner mig lite dagvild dock!
Idag jobbar jag från åtta till halv fem, men jag kommer att stanna kvar en liten stund idag, så då börjar jag lite senare, typ vid halv nio, och jag ska även kila iväg och handla lite till personalfikat, så jag har en skön morgon!

Ikväll ska jag träna Bodystep, jag vet inte riktigt vad som hände förra veckan då jag inte tränade något alls, nu får det bli skärpning, sommaren närmar sig med stormsteg, och det blev lite väääl mycket godis och muffins förra veckan..

Dragons spelar sin första finalmatch ikväll, borta mot Solna! Samma två lag möts i finalen i år som i fjol, snacka om revanch-chans för Sundsvall!! Det skulle så kul om Sundsvall äntligen fick sitt guld, detta är ju trots allt 3 gången dom är i final! På fredag spelar dom hemma, och då kommer jag så klart att finnas på plats! :-)

NU ska jag dricka upp min smoothie, sminka mig och möta dagen!
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0