Nya tag!

En liten "svull-svacka" får man unna sig, eller?  Jag kan iofs inte kalla ett skrovmål för en svacka, men det känns inge kul att jag inte hade bättre karaktär.
Nu har jag druckit kaffe med grädde och ätit en ost/skink-omelett. Back on track!

Jag kan inte komma över det faktum att Sundsvall kan vinna SM-guld på torsdag! Shit alltså! Sporthallen kommer att koka!! Jag får inte glömma att gå på Systemet utifall jag och Emma ska fira med skumpa eller nåt om dom vinner! :-)

NU måste jag ta ut Tindra på en snabbis, och sedan ska jag gå till jobbet! Jag ska ta ut en friskvårdstimme idag, så jag jobbar bara till 15:30 (och tränar till 16:30 - bra va?)!

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0