Planer!


Jag vill planera sommaren nu! Jag vill ha saker att se fram emot, typ en resa eller två! I juni ska jag åka till Syster Yster i Söderköping, men nu har jag fått reda på att den planerade helgen krashar med en hundutsällning som jag faktiskt hade velat vara med i med Tindra. Hm, måste kolla upp det där :-)
Sen måste jag försöka ta reda på när jag får semester i sommar, jag antar att jag inte har så mkt att säga till om, "sist in" och allt, haha! Jag skulle vilja åka på en riktig sol-och-bad-i-1-veckas-semester till södra Europa någonstans, eller varför inte 2 veckor egentligen? Sen lär det ju bli en tripp eller två till Stockholm också har jag en känsla av!
Åh det skulle vara underbart med lite sol NUUU.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0