Skit också!

Även fast jag äter "bättre" nu, så känner jag mig uppsvälld och pluffsig. Kanske för att det är veckan före "veckan". Kanske för att jag har varit väldigt stillasittande de senaste dagarna. I dont know.

Idag har jag inte gjort annat än att suttit i telefon på jobbet känns det som Har det inte ringt till osr s, så har jag själv ringt till olika ställen och suttit i kö... Tröttsamt värre.
Ännu mer tröttsamt blir det att min pappa tar min energi. Jag hoppas verkligen att allt lugnar ner sig så fort han har kommit på plats i sin lägenhet..
Ikväll ska jag kolla på matchen på datorn igen, alltså beställa den på Viasat, det funkade jättebra förra veckan. Undrar om man kan beställa en VINST också??? Kom igen nu Sundsvall, vinn ikväll så kan ni ta guldet på torsdag hemma!!!!
Innan matchen som börjar 19:04 ska jag gå in till stan och kolla lite, det känns som att det var länge sedan nu!
Innan jag går bjuppar jag på en låt som poppade upp i min playlist tidigare idag och som får mig att tänka tillbaka på "det ljuva 90-talet", för det måste ha varit i början av 90-talet som denna låt kom...? Lyssna och bli nostalgisk! :-)

Eros Ramazotti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0