Sött!


Det är inte överdrivet mycket att göra på jobbet idag. Solen skiner tydligen, I would't know.
Jag ska göra lite smågrejer tänkte jag, men jag försöker att sprida ut det under dagen så att inte allt blir gjort på en gång, så just nu tar jag en paus och surfar lite.

Jag har hittat ett underbart fint märke på smycken, "Björg Jewellery" heter det, och jag skulle kunna köpa ALLT ur kollektionen (om jag hade cash i överflöd)! Det är fina små smycken med söta texter på!
Jag är ju annars ett stort Efva Attling-fan (jag ÄLSKAR min "nowornever"-ring), men nu har hon fått lite konkurrens minsann! :-)
Shoppa här!




Kommentarer
Postat av: Laila

Måste bara säga att din blogg har väldigt snygg design!

2009-04-13 @ 21:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0