Tack!

Vilken bra födelesedag jag hade igår! Lugnt och stilla precis som jag ville ha det! Pappa kom vid halv ett, stressad som fan (och jag tänker inte ens gå in på varför, så jäkla typiskt honom), han åt en bulle och en kaka och sen åkte han, 10 minuter senare. Jag fick en jättebra present av honom, ett presentkort på IKEA som jag ska använda till att köpa en stor spegel som jag har sneglat på i ett år nu ungefär.
Sen kom mamma och Uffe och fikade, och dom hade med sig en flaska vin, choklad, ett presentkort på en klippning hos min frisör (HUR JÄKLA BRA SOM HELST) och så agerade dom blombud åt min syster (Madde: mamma köpte tulpaner för halva beloppet, och så fick jag ett presentkort på resterande så att jag kan köpa fler blommor när dom här har vissnat, bra va?) och så fick jag två fina Pelargoner till köksfönstret, haha, lite tantvarning, men det är så fint tycker jag! :-)

Senare när "alla" hade åkt hem kom A, och hade en liten present med sig som var hur bra som helst! Jag ska få shoppa loss på HM, och det är ju verkligen min favvobutik så det var perfekt, och senare på kvällen så bjöd han mig på middag på Invito där han hade bokat bord i förväg! Jättegod mat, gott vin och mysigt sällskap! Efter det var vi lite kluvna på vad vi skulle göra, vi kom inte på nåt bra så vi gick hem och svullade i morotskaka och kollade på film! Perfekt avslutning på dagen! Jag har bestämt att jag ska ha en fest i maj när Anna Barthold har kommit hem, det kommer att bli bra!

Nu idag ska jag strax iväg och träna, ska träffa A där, men vi ska inte gymma tillsammans, jag gör mitt och han gör sitt, eventuellt kör vi lite magövningar tillsammans på slutet. Fan va nice att träna så här mitt på dagen en söndag! Det kan behövas, jag har svullat lite VÄL mycket den här veckan... :S
NU lägger jag upp lite bilder och sen drar jag!






Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter som du fick ett toppen avslut på gårdagen ;-)!

2009-04-19 @ 18:06:27
URL: http://hannasundberg.blogg.se/
Postat av: Anna

GrattisKramar Från Mig!

2009-04-19 @ 22:15:24
URL: http://pannisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0