Taggad!!!!

Helt seriöst nu. Jag är så jäkla taggad inför morgondagens match.
Alltså JAG är så jäkla taggad. JAG ska ju bara sitta i publiken!! Jag tror att jag är mer taggad än min Älskling som faktiskt SKA spela!! (hihi, ett litet avslöjande där)

Idag jobbar jag till kl åtta. Det var liiite jobbigt att gå till jobbet då det var så otroligt varmt och fint ute, men jag tror att dagen kommer att gå ganska fort ändå, jag får hoppas det i alla fall.
Ikväll ska jag kanske träna efter jobbet, jag gjorde det igår, och det var grymt skönt! Om jag inte tränar så ska jag i alla fall ta en promenad till Sidsjön och hämta Tindra som får vara med "mormor" i eftermiddag när jag jobbar! Jag kanske går förbi A också, även fast JAG sa att vi inte skulle träffas ikväll för att JAG inte ville störa någon form av matchladdning. Haha!

Hörrni, fan va glad jag är idag! Jag känner mig så sjuuukt sprallig och glad! Jag ÄLSKAR den här känslan!

Fan vad jag älskar basket! Always have, always will...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0