Terapisamtal...


I ungefär 30 minuter har jag nu suttit i telefon och lyssnat på min pappas tjat. Blablabla....Ibland känner jag att jag skulle kunna lägga ifrån mig telefonen och göra något annat under tiden, och då och då klämma in ett "mm" eller "jaa". Alla samtal går ut på samma sak - han ältar och klagar, och jag blir trött och irriterad.
Hälsosam relation?

Shit va trött jag är nu...jag borde gå ut med Tindra, men det är sånt jäkla väder, just nu regnar det. Fast, jag skulle kunna göra så här: jag tar ut en muffin ur frysen, låter den tina, går under tiden ut med Tindra, kommer hem och tinar upp mig själv i duschen, sätter på te-vatten och njuter min muffin och alla är glada! :-)

Ikväll ska jag till A, guuuud vilken mysig dag vi hade igår! Snacka om att det är på tiden att jag får lite kärlek!! Det kan bli något bra av detta, I can feel it!!!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0