Tidig morgon...

I morse ringde klockan 04:45. Ca 20 min tidigare än vanligt på en måndag. Anledningen är att jag ville ta en lite längre promenad med Tindra innan jobbet. Den blev så klart inte speciellt lång, hon gjorde 1 & 2 och så gick vi in efter kanske 10 minuter, men det är skönt att ha en extra halvtimme nu så här på morgonen. Jag tror att jag alltid ska ställa klockan lite extra tidigt i fortsättningen!

Vilken otroligt härlig helg jag har haft....det känns lite trist att den är över. Det känns som att jag har "hittat hem" nu på något sätt. Under en tid för inte alls länge sedan var jag så förlorad...så liten och ledsen, begravd i ett mörker. Men nu skiner solen, och den skiner på MIG!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Vilken underbar morgonrapport :-) Det värmer i det lilla Madde-hjärtat att du har det bra, njut av livet och ta för dig av alla positiva händelser som kommer din väg nu Jessica!

2009-04-20 @ 10:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0