Tidig tisdag..


Ännu en dag med öppning. I don't like it. Jag både gillar det och inte gillar det. Jag gillar inte att kliva upp så tidigt, jag gillar inte att Tindra blir ensam så länge, men jag gillar att gå hem vid 15, det är skönt. Idag slipper jag i alla fall jobba helt själv som jag fick göra igår. Jag får avlösning vid 11:30, så då blir det en snabb lunch och lite Tindra-mys!

Tänk vad man vänjer sig snabbt vid vissa saker. Som att sova tillsammans med någon till exempel. Jag sov ensam inatt, lika så igår, och ikväll igen. A är i Stockholm och kommer hem sent inatt. Jag saknar honom. Vad underbart det är att sakna någon när saknaden inte är hopplös. Jag vet att vi ses imorgon - och med all säkerhet resten av veckan också! Det är mer en längtan än en saknad egentligen. I like it!


Idag kommer "the big boss" hit och vi ska ha personalmöte. Idag är jag beredd och har fixat mitt lilla ansvarsområde. Jag hoppas jag slipper "följdfrågor" som jag inte kan svara på den här gången.... Sist var det inge roligt alls.

Nu ska jag göra ett ryck och vika handdukar! Kul va? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0