Time goes by....så sakta!!

Jag har verkligen försökt att sysselsätta mig idag, jag har klippt och klistrat, jag har skrivit ut listor, gjort födelsedagskort och till och med ringt ambulansen - och ändå går tiden väldigt sakta!

Klockan 20 stänger jag, och jag ska försöka vara härifrån så snabbt som möjligt! Då ska jag promenera till Sidsjö och hämta bilen som nu har sommardäcken på, och sen åker jag och Tindra hem.
Tindra går det verkligen ingen nöd på. I helgen har hon ju varit hos mamma och hon har fått vara ute typ heeeeela tiden. Idag hade hon "ätit lunch ute på gräset och softat på altanen".
Hon har det fan bättre än mig! Haha!

Ikväll ska vi mysa hon och jag, jag har lite serier att titta på, och så ska jag äta god Brieost, salami och mörk choklad - LCHF är bäst! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0