Åh härliga måndag! (??)

Åh vad jag har längtat efter denna måndag, den 31/8!
Idag ska jag ÄNTLIGEN göra mig fin i håret (klipp, färg och kanske lite sling) och så ska jag ÄNTLIGEN spela lite basket!!!
Håret har jag inte fixat något med på hela sommaren, och basket har jag inte spelat på 10-11 år! Det känns lite pirrigt måste jag erkänna! Inför båda grejerna faktiskt! Denna gång vill jag faktiskt se lite förändring på mitt hår, inte bara det gamla vanliga "kör på samma färg och toppa 1 cm MAX", utan nu ska det faktiskt synas att jag har spenderat 1500 (aaaaas-dyrt!!!!!) spänn på håret!
Angående basketen så är jag ju inte i toppform direkt, och sen så vet jag inte alls vilka som kommer att vara där eller vad vi kommer att göra. Planen lät ju som att vi skulle snacka lite och spela lite, så det visar sig nog.
ÅH VA KUL DET SKA BLI!!!!!

Detta kommer att bli en lång dag...jag har ju varit uppe sedan kvart över fem, och ska till frissan 16:45 och basketen kör igång kl 20. Jag kommer att somna ovaggat ikväll!! :-)

Helgen var ok. 100 mil i bil var ju så där, och utbildningen var också så där. En kurs i konflikthantering som inte gav mig så mycket, jag fick inga direkta "aha-upplevelser" men det var ändå helt ok att åka upp till Luleå och bo in en fin stuga vid havet och äta god mat i 2 dagar.

Dagen igår spenderades med att tvätta 5 maskiner och flytta över ytterligare lite av A's grejer hem till mig. Hem till OSS! :-)

Nu ska jag snabbt läsa igenom lite bloggar som jag inte har läst på hela helgen, och sedan ska jag sätta mig med lite pappersarbete!
Ha en fin dag!!!


Kommentarer
Postat av: Knuti

Jag hade det på känn. Fan va nice att du ska bli sambo Jessaaaaan! Gooo girl :)

2009-09-01 @ 21:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0