Jag - en svettig tjockis?

Fan va segt det gick. Jag som var så nöjd i söndags för att det gick så bra då, och så idag kändes det som att jag var tillbaka på noll igen. Säkert för att jag har varit uppe sedan fem imorse och säkert för att mina ben kändes som bly redan innan jag var ute i spåret. Jag kände mig tjock och tung, det var inte en rolig känsla, men ändå fick den mig att tagga till och bli mer motiverad.

Oh well.

Nu ska jag torka håret och sedan kanske kila in till stan en snabbis. Kvällen kommer att spenderas hos A! ♥



Tindra just nu.
När hon ligger så här så vet jag inte om jag ska tro att hon ligger extremt mysigt,
eller om hon är extremt uttråkad.
Det är svårt att avgöra.
Det ser mysigt ut i alla fall!

Kommentarer
Postat av: a-m

Gud så söt hon är!

2009-08-04 @ 19:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0