Jakten på den perfekta locktången.

God morgon.
Jag är på jobbet igen, det känns verkligen som att jag bor här nuförtiden.

Jag måste erkänna att jag sitter och smyglängtar lite efter hösten. Den är ju nära nu också, det blir lite mörkare på kvällarna.  Hösten är ju en nystart känns det som. För mig innebär detta att jag vill förnya mig. Detta med nya höstkläder, ny frisyr, ny träning osv. Shoppingen kommer i omgångar, det blir en tröja nång gång, jeans en annan gång och skor och jacka lite senare. Träningen hade jag tänkt att köra igång med då mitt rätta schema börjar igen, alltså om 1 1/2 vecka, och jag har en tid bokad hos frisören om 4 veckor.
Jag är så himla sugen på en ny locktång också. Jag har 2 st redan, och även 2 plattångar, men ingen av dom är PERFEKT liksom. I och för sig vet jag inte hur pass mycket jag skulle locka håret om jag hade en perfekt locktång heller, men det skulle vara nice att ha den möjligheten.
Jag är lite sugen på denna, men 799:- är lite väl saftigt va???!! Någon som har provat den??

Babyliss I-Curl ST70E SEK 799, Babyliss Paris - NELLY.COM















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0