[email protected]

Hallå, hej hej!

Jag sitter på jobbet och är lite avundsjuk på alla som tar tag i sina liv efter semestern och kommer hit och tränar. Man kan ju tycka att det borde vara superenkelt för mig att också gå och träna efter jobbet, men det ska jag säga att så är icke fallet. Det är inte lätt att vara på jobbet i 8-9 timmar utan lunchrast, sedan gå hem och äta något och sedan gå tillbaka till jobbet för att spendera ytterligare ca 1 timme där.

Idag började jag dagen på ett bra sätt i alla fall, ett sätt som jag vet funkar SKITBRA för mig när jag vill ha bort lite "hull". Jag klev upp, drack en kopp svart kaffe, och gick sedan på en ganska rask promenad (så rask som den går att få när Tindra är med), och sedan åt jag frukost. Det ger inte resultat supersnabbt, men det är en jättebra start på dagen och funkar som sagt väldigt bra för mig.
Jag har kommit på en annan sak när det gäller träningen också, och det är att jag kanske måste hitta en ny träningsform som jag verkligen GILLAR! Gymmet eller gruppträning kanske inte är min grej helt enkelt. Jag kanske borde ge simmning en chans, eller? Det är ju grymt bra träning! Jag kanske skulle investera i et månadskort och prova i alla fall! 250 spänn liksom! Inte så farligt.
Jag ska verkligen fundera på det!

Annars så har jag smygtittat lite på schemat inför hösten när det gäller gruppträning här, och det ser väldigt bra ut!
Jag känner att jag sakta men säkert börjar få motivationen tillbaka, och jag VET att så fort jag sätter igång så ÄR jag igång igen.

Nog tjatat om detta nu. Det händer när det händer.

NU ska jag värma lite pasta med räkor och äta lite! :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste säga att du lär lida av ng form av ätstörning eller ha dålig självkänsla, det enda du skriver om är mat, komma igång, bli av med 2-3 kg, väga mig, måste komma igång med träning,motivation till träning.

Du ger dig själv dålig energi och sänder ut dålig energi. Ändra inställning.

Spendera dessa tankar på något vettigt- typ gå ut och gå istället för att skriva att du sitter i soffan och känner dig slapp -fet.

2009-08-12 @ 18:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0