Jobba jobba joooobbaaa!

Om en halvtimme ska jag jobba. Det är rätt kul nu när det dels är mer personal på plats, och så massa mer folk som tränar!
Fatta vad jag längtar efter min lilla rosa dator nu!! Ååååh vi kommer att ha så kuuul ihop! Hahaha! Min nya bästis! :-)

Just nu sitter jag och kollar på tv. A och jag har tagit hit hans stora 46", och det är verkligen en bjässe i jämförelse med min lilla 21"! Haha! Den har fått flytta in i sovrummet nu! :-)

Imorgon ska jag åka till Luleå på en liten utbildning/kickoff. Helex finns även i Luleå, och det var tydligen våran tur att åka upp dit, så imorgon vid 6 på morgonen åker jag, Daniel och Magda upp dit i en hyrbil, och på lördag åker vi hem igen. 120 mil tur och retur. Jag vet ju bättre sätta att spendera helgen på, men det ska faktiskt bli kul!

NU ska jag piffa lite och snart gå till jobbet!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0