Jobbigt med jobb!

Jahapp då var det måndag igen. Det är ovanligt lugnt här för att vara måndagmorgon, men bara för att jag skriver så så lovar jag att telefonen kommer att börja ringa som faaan alldeles strax!
Helgen har varit så himla bra! Jag och A har fixat och donat och nu tänker jag "avslöja" att vi ska bli sambos! Han har sagt upp sin lägenhet och i helgen har han flyttat över lite grejer (mest kläder och sånt) till mig!
Det känns såååå hiiiimla braaaa!!!!! Wiiihooooooooooooo!!!!!

I lördags fick jag ett ryck och la in en annons på Blocket angående min dator. Jag har länge velat ha en liten mini-laptop, rosa så klart, och då tänkte jag chansa och se om någon skulle vilja köpa min nuvarande, och imorgon ska en tjej köpa min dator!!! Så jäkla nice! Jag satte ut den för 3000 (vilket A tyckte var på TOK för mycket), hon prutade till 2500, och jag svarade med 2700 och så blir det! Wiihooooooooo IGEN!!
Så nu ska jag köpa en rosa mini-laptop! Rosa rosa rosa! Jag svävar på rosa moln, haha! Jag måste kolla runt lite innan jag bestämmer mig, så jag kommer nog att ha lite abstinens från och med imorgon då jag inte kommer att ha någon dator hemma, men A kan ju ta dit en av hans två(!?) laptops.
Vilken värld vi lever i egentligen! Datorer hit och datorer dit.
Oh well.

Jag ska ta och jobba lite nu!



Hello.....


....goodbye!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh va rolig läsning så här på morgonen - Härligt Härligt Härligt! Kör Tjejen :-)

Ha en bra måndag



GrattisKramar från Mig!

2009-08-24 @ 07:49:15
URL: http://pannisen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fan vad kul med både ny dator och en ny sambo :).

Bra början på hösten det där...börja på ny kula, det kan inte bli bättre.

2009-08-24 @ 09:26:36
Postat av: Lina

Å grattis! :)

2009-08-24 @ 18:30:20
Postat av: Sofia

Grattis!!Vad kul!!Nu får du allt ta och lägga ut lite bilder på dig och din sambo också :) nyfiken

2009-08-24 @ 19:16:20
Postat av: Linda

Kul med samboliv, grattis!! =) NYSTART i höstmyset!

2009-08-24 @ 19:49:16
URL: http://lindizzi.blogg.se/
Postat av: Chris

stort grattis till samboskapet! Jag tror du hittat hem nu jess, grattis! och lycka till!

kramar från oss här nere i sthlm

2009-08-25 @ 15:27:59
URL: http://chriskarinsdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0