Mmm...morotskaka...

Den här dagen har gått så sjukt snabbt! Nu känns det roligt att jobba igen, för nu är alla tillbaka från semester, och telefonerna går varma. Det är inte alltid så kul med telefonterror, men tiden går fort i alla fall!

Nu sitter jag med fötterna på soffbordet, bloggar och äter en liten bit morotskaka! Så. Himla. Gott!!
Jag har nyss fixat med lite förberedelser till kvällens middag, och jag hoppas att det blir lika gott som receptet verkar! Det blir lax med ett "täcke" av cashewnötter, lime, vitlök och sweetchilisås. Till det ris och en syrlig limesås. Jag tror det blir gott, A däremot är tveksam. Han gillar inte lax, men jag ska försöka ändra på det med detta recept. Haha!

Senare ikväll ska jag åka upp till pappa och hälsa på honom och hans nya lilla valp! Jag LÄR ju vilja ta med lill-vovven hem, haha! Det är en liten blandis som kommer att bli lika stor som Tindra ungefär, och han ska heta Bodri (ett ungerskt namn). Jag har pratat med pappa flera gånger och han är lika uppspelt som ett litet barn på julafton! :-)

Jag återkommer med bilder på plutten lite senare! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0