Neggo.

Ååååh va jag är neggo idag! Jag är så trött på att kliva upp kl 5, vara på jobbet strax efter 6, sitta här i 8 timmar för att sedan gå hem och vara för trött för att orka göra någonting. Man blir faktiskt trött och man får faktiskt ont i kroppen av att inte göra någonting, speciellt om man gör det sittandes på en hård stol framför en dator (eller ståendes på den stenhårda golvet).

(alldeles nyss gick det en säkring här som gjorde att det blev alldeles svart i receptionen, tur att det bara var belysningen och inget annat!!!!)

Eftersom jag inte kommer på något vettigt att skriva nu (förutom klagomål) så stänger jag ner ett tag. Återkommer när jag är på bättre humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0