Piss också.

Bokstavligt talat så mår jag piss idag. Jag tror att jag har urinvägsinfektion. Det är augusti i ett nötskal för mig. Jag tror att jag har haft urinvägsinfektion 4 ggr, och alla gånger har varit i augusti. Seriöst alltså!
Jag har fått en tid på VC imorgon kl 9. Typiskt när jag har sovmorgon.

Och typiskt för idag har jag också varit uppe tidigt, jag körde ut Tindra till frissan kl 9 och ska hämta henne vid 11. Jag har ju sovmorgon idag också egentligen. Men jaja.
Jag får sova ut i helgen.

Gaaaah, nu måste jag kissa för typ 6:e gången den här morgonen, kissa - alltså klämma ut ca tre droppar.....

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch då, skickar lite "krya på dig" hälsningar och energi! kram

2009-08-19 @ 17:56:20
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0