Rensnings-temat fortsätter!

Ikväll ska jag rensa min dator. Jag började redan igår och tog bort ALL musik. Varför? kan man fråga sig. Jo, dels för att det tog för mycket plats och dels för att jag faktiskt aldrig lyssnar på musik längre. Jag är verkligen en "känslolyssnare" eller vad jag ska säga. Jag lyssnar mest om jag mår dåligt, och det var väldigt länge sedan jag mådde dåligt nu, typ ett halvår sedan. Och så tänkte jag, jag kan ju alltid skaffa ny musik, för om sanningen ska fram så vill jag inte lyssna på den musik jag hade heller, för vem vill bli påminnd om när man mådde dåligt sist?

Hur som helst. Senare ska jag återställa datorn till fabriksinställningarna, eftersom jag ska sälja den imorgon. Men så slog det mig. Tänk om bruden ångrar sig? Då har jag gjort allt detta i onödan nästan! Jag har ingen möjlighet att göra detta imorgon, så jag måste ju göra det idag. Va fan också. Tänk om hon ringer och säger att hon har ångrat sig.
Fuck fuck fuck, säger jag då.

Äh, nu ska jag inte tänka så. Hon skulle ringa idag under eftermiddagen/kvällen för att bestämma tid och plats till imorgon. Jag gör inget förrän jag har snackat med henne.

Nu ska jag släppa det där en stund och hoppa in i duschen. Tänk om hon ringer när jag är i duschen då.
Va fanå... Äh. Då får hon ringa igen. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0