Snacka om att retas!

Posten kom nyss. Mitt lönespec kom idag. Snacka om att retas! Jag är inte pank, men jag har gett mig FAN på att spara pengar denna månad, och jag ska inte ta av mina sparpengar under helgen. Jag har ca 500 spänn tills på tisdag då lönen kommer (plus sparpengar, men dom ska jag INTE nalla av), och så ligger mitt lönespec och liksom HÅNAR mig. "Hehe, titta här va mycket pengar du kommer att få Jessica, hehe, men inte förrän på tiiiiisdag!". Gaah!!

Jaja. Pengar är inte allt.
I helgen ska jag roa mig med saker som inte kostar pengar! Bara ikväll ska jag unna mig en fika med fröken Barthold, sen ska jag städa och rensa lite mer. Det låter kanske inte som något man skulle roa sig med, men jag gillar det faktiskt! :-)

Idag ska jag nog ta med mig Tindra till pappa och Bodri och se hur det går. Tindra är inte så förtjust i valpar faktiskt. Hon verkar tycka att dom är jobbiga bara. Jag ska åka snart faktiskt, så jag insåg nyss att jag måste lägga på ett kol!

Tjing på en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0