Snart godnatt!

Jag har tvätt på tork i källaren och kanske ska jag kolla på Beck. Jag vet inte om jag orkar.

Just nu sitter jag i ett tight vitt linne och halvtighta gråa mysbyxor i soffan och jäser. Alltså jag måste på allvar komma tillbaka till mina träningsrutiner. Jag vet inte hur jag ska hitta energin bara? Jag hittar ursäkt efter ursäkt och det börjar verkligen sätta sina spår nu. Det syns så väl i tighta linnen och mysbyxor. Fan, att jag tappade suget i somras. Jag hade ju ett bra flyt, och så tappade jag allt.
Jag vill inte vara så utseendefixerad som jag känner mig just nu. Jag tänker: skulle jag gå ner 2-3 kg så skulle the world be a better place. Jag är ju störd. Det är ju stört att jag överhuvudtaget ens skriver att jag tänker så.
Nu måste jag sluta.
Sluta att viktnoja och sluta komma med ursäkter.
Nu får det vara nog!


Kommentarer
Postat av: Linda

Läs Mia Törnbloms böcker Självkänsla Nu!

Eller Nisse Simonsons böcker tex. varför mår vi så dåligt när vi har det så bra! Suveräna och lättlästa böcker som får en att tänka till. Ju mer självkänsla, desto mindre energi på ytligheter.

2009-08-11 @ 06:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0