Svalkar mig på jobbet.

Hallå, hej hej! :-)
Jag sitter på JOBBET. Detta är en av sommarens varmaste och finaste dagar, och jag jobbar. Jag drar nitlott efter nitlott i sommar känns det som. Men jaja. Nu ska jag inte klaga. Det är inget att göra åt. Just nu är det rätt så skönt här, eftersom det är jäkligt bra a.c här. Om en timme eller så åker nog koftan på, för då fryser jag nog.

Helgen har varit bra! Igår tog vi en liten tripp till Fläsian, jag A och Tindra. Eftersom jag känner mig hyffsat "out of shape" så hade jag ingen lust att fläka ut mig i bikini egentligen, så jag satt där i linne och kjol, men det var skönt ändå. Jag lyckades till och med få lite soleksem.

Igår kväll hade vi en liten dejt! A hämtade upp mig kl 20, jag hade klänning och fina örhängen på mig, och så gick vi på bio! Vi såg "Linje 123 kapad" och den var hur bra som helst tyckte jag.
Jag ger den 4/5 och A ger den 3,5/5 i betyg!

Idag är det som sagt jobb som gäller, fram till kl 20. Efter det händer inte så mycket, jag ska typ handla och hämta Tindra som är hos mamma medan jag jobbar.

Bla bla....det känns som att jag har lite bloggtorka. Kanske man ska ta en paus?
Hmm...måste fundera lite.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej,nej..inte sluta blogga. Du har en sån bra och kul blogg!Kram på dig and keep on going :)

2009-08-09 @ 21:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0