Swish!

Shit alltså!
Dagen har gått jäkligt snabbt idag, eller så är det jag som har yrat omkring i 120 pga allt kaffe jag har druckit idag!
Bara 2 timmar kvar nu, och hur jag ska fördriva dom vet jag inte riktigt....

Ikväll ska jag vara med A och hans bror, vi ska titta på film och jag tror att jag ska baka en kladdkaka (till grabbarna i alla fall, haha). Kladdkaka är ju så jäkla gott! Om jag går ett varv runt Sidsjön med Tindra i eftermiddag så kan jag ju unna mig en liten bit också. Det värsta jag vet är förbud, alltså att förbjuda sig själv att inte äta något (läs chips, godis, kladdkaka) i tron om att man ska bli smal. Man kan äta vad som helst, bara man gör det med måtta och rör på sig samtidigt. Alltså inte äta och röra på sig samtidigt, äh, ni fattar.

Och bara för att förtydliga - jag vet att jag inte är TJOCK och att jag inte behöver bli SMAL, jag vill bara bli av med skiten som jag har lagt på mig i sommar. Så det så. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0