-22

Eller, -22,4. SÅ kallt var det när jag gick de 184 stegen till mitt jobb kl 06:15 i morse. Myggfritt javisst!

Igår var jag så trött, sååååå trött, och jag tror att dagen kommer att bjuda på en repris! Efter jobbet igår så gjorde jag det stora misstaget att åka till Birsta. Det var världens trafik och packat med folk! Idag tar jag en sväng på stan i stället och fixar det allra sista på Bolaget och en och annan butik. Ikväll är det basket, och förhoppningsvis får Baby spela nu när hans vad känns bättre!
Innan matchen ska jag träffa Jaycee och Edith och planera juldagsaktiviteter! Det ska bli skoj!! Det blir ju tyvärr ingen Barthold-tradition i år... Men man vet ju aldrig... ;-)

Oh well, nu ska jag bita ihop de 4 sista timmarna på jobbet! Kul värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0