Åh vad jag längtar!!

God morgon!
Jag sitter på jobbet nu (jobbar till 12:15) och är liksom lite pirrig och förväntansfull! Lite nervös nästan.
Jag ska nämligen göra något som jag aldrig har gjort förut, jag ska köra till Uppsala och leta upp en sporthall.
Kanske inte låter så farligt, och det är det säkert inte heller, men Fröken Jonsson 31 år, har bara kört som längst till Hudiksvall (själv alltså). Jag gillar inte motorvägar, vilket är lite lustigt eftersom jag i över 2 år dagligen körde på 3-filiga motorvägar i New York utan några som helst problem.
Jag kommer att köra sakta som en kärring, och när jag väl kommer in i Uppsala så lär jag köra sakta som en gubbe med keps...
Ikväll spelar alltså Adam i Uppsala, och normalt så skulle jag inte köra ner till en bortamatch, men nu blev han ledig resten av helgen, och då passar vi på att åka ner och hälsa på hans familj lite! Vi ska bo på hotell, men inte mitt i city, utan vi valde att bo lite utanför så att det blir närmare där vi kommer att hålla till. Det eventuellt åker vi in till stan en sväng, men helt ärligt gör det mig ingenting om vi struntar i det. Lördagsshopping i Stockholm näst sista helgen innan jul? Nej tack.

Hur som helst så ska det bli mysigt (förutom min resa ner då), och det känns extra kul att vara lite spontan som vi var igår och bokade hotellet!

Nu ska jag hälla upp lite kaffe och läsa tidningen och LÄNGTA till klockan blir kvart över tolv så att jag får gå hem och packa lite! :-)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad härligt med lite spontanitet i vintermörkret!

2009-12-11 @ 13:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0