Förklyningen är ett faktum.

Fy fasen alltså. Min näsa rinner non-stop och huvudet är tungt. Ibland känns det som att jag har feber, och ibland känns det som jag inte är sjuk alls. Oh well, Adam är på väg hem nu, och bara tanken på det gör mig lycklig!

Jag testade min nya kaffepress i morse, och den var ju hur nice som helst! Jag ska testa med thé lite senare, det lär ju också funka, eller? Jo det tror jag!

Nu ska jag strax åka hem till pappa och vattna hans blommor, bara 5 dagar försent, hehe. Sen ska jag kolla om någon mataffär är öppen, jag måste handla hem lite till en mysmiddag och massa annat gott ikväll när jag och Adis (jag kallar honom Adis ibland, jag tycker att det är supergulligt, hihi) ska fira våran julafton! :-)

Jag återkommer lite senare under dagen!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0