God jul!

Dagen har jag spenderat hos mamma och Uffe! Jag är mätt, mätt, mätt och jag saknar Adam.
Jag fick några få - men JÄTTEBRA julklappar - bland annat megapresentkort både i Birsta, På Stan och på Kicks, och även en fin kaffepress från Bodum som jag längtar efter att inviga imorgon! Och på lördag ska jag och Adam byta julisar och det längtar jag så klart också till! :-)

En sak som inte är så rolig är att jag har blivit förkyld. Näsan rinner och sticks och jag är allmänt hängig. Inte så kul när man äntligen är ledig i 4 dagar, but what can you do liksom? Det är bara att gilla läget...

Här kommer lite bilder från dagen, hoppas att alla mina läsare har haft en fin julafton också!








Haha, den sista bilden är ett gammalt kort på min bror och mig, jag ser ju helt sjukt rolig ut!
Supercool trodde jag säkert att jag var! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0