Gott slut...

...och gott nytt!
Hello!

Kommer DU ihåg vad du gjortde för 10 år sedan? Den 31/12 1999 var jag i Larchmont, New York, och tillsammans med ett gäng andra svenskar hade vi 3-rätters middag, och senare på kvällen åkte vi in till Manhattan. Planen var att gå till Times Square, men det var ju även planen för ett antal tusen andra, så vi kom inte ända fram. Men jag fic tag på lite konfetti i alla fall! Det var en stor grej ju!

Inte lika stort blir det ikväll, men ändå så kommer det att bli skoj! Jag jobbar till kl 14, och efter det ska jag bara hem och vila, piffa och städa lite. Jag ser faktiskt fram emot kvällen jättemycket, det är riktigt roliga tjejer som kommer (och deras killar, men dom känner jag inte såå väl), och alla är jättetaggade! :-)

Nä, nu gör jag ett ryck här på årets sista arbetsdag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag minns också var jag gjorde nyår för 10 år sedan:) Och jag plockade med konfetti som jag hade sparat några år, nu är den nog slängd sedan länge tror jag.

2010-01-02 @ 16:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0