Jobbish.

Yes, jag är på jobbet igen.
Jag har varit lite social idag och haft en mysträff med Jessica, Maya och Jenny i Birsta city. Lilla Maya har blivit så stor sedan sist, och hon är HUR söt som helst!! Åh va jag vill ha en egen liten snart!! :-)

Hörrni, nyårsafton kommer smygandes! Som vanligt har jag ingen storslagen plan, men lite planer finns i alla fall. Som det ser ut nu så kommer vi att vara några stycken hemma hos mig och Adam, några från hans lag och deras flickvänner (som jag gillar jättemycket!!). Vi ska mest spela spel, svulla i snacks och bli "shitfaced". Kanske inte Anza och Johan, eftersom hon skulle kunna föda när som helst och han skulle behöva vara körbar OM dom måste upp till BB, och inte Adam heller eftersom han inte riktigt är den som blir "shitfaced" - ever! :-)
Jag ska hålla saker och ting på en lagom nivå, det var ett tag sedan jag festade nu, men några cider och en eller två shots blir det i alla fall! KUL ska det bli! Och faktiskt så har jag ingen outfit-ångest, jag har en massa oanvända kläder som jag ska välja och vraka mellan ikväll när jag kommer hem från jobbet! Adam har match i Stockholm ikväll, så då ska jag passa på att vara tjejig och fixa med kläder, naglar, sminkalternativ osv! Hihi! Kanske blir en liten cider ikväll också, fan va laddad jag blev nu då! Haha!

Nu ska jag väl ta och jobba lite också kanske?
Eller?
Jo, ok då.

Kommentarer
Postat av: A

Alltid trevligare att vara hemma hos någon och bjuda över människor man tycker om det blir mer treeeevligare att fira in det nya året med folk man bryr sig om.

Själv vet jag inte alls vad jag ska göra, har fått inbjudan hit och dit, men känner mest för att vara hemma med mysbyxor.

Nyår är så damn överskattad.

Men jösses, höll på glömma Gott Nytt år på dig!Hoppas ni får en super trevligt kväll!

2009-12-30 @ 11:47:20
Postat av: Anna

Gott Nytt År på Er! Hoppas ett mycket bra 2010 väntar :-)

Kram A

2009-12-30 @ 16:35:47
URL: http://pannisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0