Julklappar och åter julklappar.

Jag ligger ganska bra till med årets julklappsshopping. Jag är snart klar. Men mitt i all shopping åt "alla andra" så kan jag inte låta bli att unna mig själv lite julisar också! Man vet ju aldrig, jag kanske inte har varit så snäll i år, så jag kanske får köpa egna till mig själv (pappa sa så här: "Tjommis, du kan väl skriva ett brev till Tomten och säga att du har varit väldigt snäll mot pappa i år i alla fall")... :-)

Jag har hittat en supernice sida från England som har typ ALLT inom skönhet! Smink, hudvård, hårvård - you name it - och till väldigt bra priser. Tjejen som visade mig sidan sa att dom till och med hade fri frakt! Nästan too good to be true ju!!

Här är något som jag nog med all säkerhet kommer att klicka hem innan kvällen är slut...


 
Läppglans och ögonskuggor från mitt favvomärke i.d Bare Minerals!
Denna underbara sida hittar ni här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0