Klick, klick...

Fasen också att jag har fått en sån dyr vana nu. Jag har ju riktigt fastnat för Cliniques 3-stegs serie, och nu håller min ansiktskräm på att ta slut.... Jag fick ju en massa bra presentkort i julklapp som jag skulle kunna använda mig av för att köpa en ny, men jag känner lite så här att presentkort vill jag använda till att köpa någor lite finare, eller roligare, nåt som jag kanske inte skulle köpa annars. Typ något som jag egentligen inte behöver. Inte ansiktskräm.
Så, jag klickade in mig på
www.feelunique.com och köpte en ny där!


355:- för 125 ml, inte illa faktiskt!
Fast, tänker man efter så är det ju ganska mycket.....men NU slutar jag tänka för en stund!

Adam är på träning, och vi har haft en riktigt slapp dag idag. Jag känner mig fortfarande hängig och inte på humör för något skoj. Så när han gick i väg för en timme sedan så bakade jag årets sista saffranskaka, och nu sitter jag som sagt och nätshoppar lite.
Imorgon ska vi nog ut och "armbågas" lite i Birsta, om jag orkar!

Nu ska jag titta till kakan, sen blir det en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0