Lång lördag.

Hello!
Vinst för Drakarna igår, men mitt hjärta satt på bänken med en skadad vad...  Han ska sitta även nästa match, buhu..

Idag har jag tränat (!!??) i gymmet, och efteråt unnade jag mig lite sol i solariet, men det känns faktiskt inge bra. Jag får alltid lite dåligt samvete när jag har solat solarium, för det är ju verkligen inte bra för huden, men ack så skönt det var, och nu är jag lite fräknigare och lite fräshare än innan.

Resten av dagen har varit soft, jag har varit inne i stan en snabbis och handlat lite medan Adam var i Birsta och köpte julklappar, och nu har vi nyss ätit middag. Jag ska ha en liten tjejkväll med Tindra ikväll, för Adam ska iväg och spela poker hos en kompis. Då kommer chipsen och dippen som jag har handlat i smyg fram, hehe!

Annars händer inte så mycket, jag är ganska trött faktiskt, jag kanske ska ta fram lite Baileys? ;-)


Här var jag i "riktig" sol i somras...Aaahh....Mallorca....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0